W jakie gadgety reklamowe warto inwestować
Każda osoba prowadząca działalność gospodarczą doskonale zdają sobie sprawę, że bez odpowiedniej reklamy, ciężko wyrobić sobie odpowiednią pozycję na rynku i ciężko zdobyć dużą ilość klientów. Dlatego bez względu na to, czy mamy do czynienia z firmą dużą, czy małą, możemy zauważyć różnego rodzaju kampanie reklamowe, które po pierwsze mają pozyskać nowych klientów, a po drugie utrwalić w świadomości ludzi nazwę firmy, czy chociażby jej logo.
Mamy wiele różnego rodzaju sposobów na reklamę. Oczywiście najbardziej zauważalne są reklamy w telewizji, prasie czy w sieci internetowej, jednakże mają one jeden feler. Są one bardzo drogie, więc nie każda firma może sobie pozwolić na wykupienie czasu antenowego w telewizji w czasie wysokiej oglądalności lub też wykupienie reklamy na najlepszych portalach internetowych. W grę wchodzą tu bardzo wysokie kwoty, na które mogą sobie pozwolić tylko nieliczni. Dlatego też mniejsze firmy, szukają innych sposobów na poinformowanie potencjalnych klientów o profilu działalności, o swoich danych kontaktowych itp. Chociaż nie mają one takiego zasięgu jak wymienione wcześniej, jednakże w lokalnych środowiskach na pewno mogą odnieść dobry skutek.
Popularne gadgety reklamowe
Praktycznie bez względu na wielkość firmy i na sposób prowadzenia kampanii reklamowych, istnieje kilka gadgetów, które są na wyposażeniu każdej z nich. Co do nich zaliczamy? Przede wszystkim długopisy. Są one rozdawane przy różnego rodzaju okazjach, a wydrukowany na nich napis, przypomina nam wszystkim o istnieniu danej firmy i niejako „wbija” nam tę firmę w pamięć. Podobnie popularnym gadgetem reklamowym są kubki. Mają one tę zaletę, że mają większą powierzchnie od długopisów, więc można na nich zamieścić więcej treści, czy nawet jakiś większy obrazek. Podobnie wygląda sprawa, jeśli chodzi o smycze czy przywieszki na klucze. Tutaj też możemy zamieścić nazwę firmy, jej adres czy dane kontaktowe. Jeżeli chcemy wyróżnić się nieco na tle konkurencji, możemy też zamówić sobie koszulki z logo firmy czy też z innymi danymi. Na pewno będą one zauważalne, zwłaszcza jeśli noszą je osoby w jakichś często uczęszczanych miejscach.
Nowoczesne gadgety reklamowe
Rozwój współczesnych technologii sprawia, że wiele firm inwestuje w nowoczesne gadgety reklamowe. Zaliczamy do nich np. power banki, na których możemy wydrukować logo naszej firmy z danymi kontaktowymi. Możemy tu wymienić jeszcze uchwyty na smartfony, małe głośniki do telefonów czy laptopów, podkładki pod myszki do komputera czy też uchwyty do robienia zdjęć. Na wszystkich tych akcesoriach możemy umieścić logo firmy, jej adres, numer telefonu itp. Na pewno powinny stosować je te firmy, które oferują swoje usługi lub produkty do ludzi młodych, którzy właśnie z takich urządzeń korzystają.
Nie na darmo mówi się, że reklama jest „dźwignią” handlu. Ale nie tylko w handlu musimy ją stosować. Taką dźwignię do rozwoju firmy mogą być nawet niewielkie gadgety reklamowe, które z pewnością warto zamawiać i rozdawać swoim klientom.
Artykuł powstał przy współpracy z serwisem http://www.easyb2b.pl
Całkiem przydatne info, dzięki wielkie 🙂
To zdecydowanie jest warte uwagi 🙂